Sunday, March 13, 2011

tangan???



dalam beberapa bulan yg lepas aku ada dapat 1 mms, so bila dah dapat tu aku open jela... terkezut plak bila dah open. ape yg keluar ??? tuhaaa..... gambar yang kat atas tu la.... hahaha
adehh, tangan sape yg sesat kat fon aku nih. gambar ni rasanya dh lama die snap.. ape2 pun aku da buat beberapa conclusion pasal gambar tangan tersebut

antara conclusionnya adalah seperti berikut :
-tuan punya tangan nak bgtaw die ada 2 cincin (maybe cincin ali baba je)
-tuan punya cincin nak tunjuk tangan die gebu sebab slalu pakai losyen hahaha...
-tuan punya tangan nak bgtaw yg die baru je potong kuku, tengok tu......pendek je kuku die
-tuan punya tangan nak bgtaw yg die masih ada tangan(mesti seseorang penah cakap die cacat anggota badan....) haha

#maybe satu hari nanti aku akan dapat gambar kaki plak hahaha...



2 comments:

Jujurara said...

aiseh.
ke nak cakap dyer daa tunang?
hahahah

ghafur said...

maybe la kot...
huhu.. :)