Thursday, March 10, 2011

sibuk....

dah agak terlalu lama aku x menjenguk ke blog ni.. banyak sangat masalah yang x selesai esspecially about my privacy, tp aku xnak la citer masalah2 aku kat sini sebab aku wujudkan blog ni bukan untuk aku ceriterkan masalah2 aku. aku harap korang sume yg ada baca @ usha2 entry ni sihat sejahtera disamping keluarga tercinta :) bagi korang yg masih ada family aku nasihatkan supaya korang jaga betul2 family korang sebab xsemua insan kat luar sana yg ada family... bg aku family adalah salah satu nikmat pemberian dari Allah SWT kepada kita yg x ternilai, kawan??? kawan ni xbanyak yg betul2 ikhlas berkawan.. waktu senang boleh la...waktu susah??? korang fikir la sendiri... td aku da jenguk 1 page facebook member lama aku, sedih la jugak bila tgok komen2 bapak die yg dah x tinggal lg dgn family die... secara mudahnya mak dan bapak die dah berpisah. sebelum terlupa aku nk minta jasa baik korang sume yg ada baca entry ni untuk memberi teguran @ cadangan yg mmpu improve blog aku ni. inshaallah teguran yg baik aku akan ikut. ok, rasanya setakat ini dulu entry aku selepas lama bercuti tanpa gaji dari jenguk blog ni, entry kali ni ibarat datang sapu2 sawang kt rumah yg dh lama ditinggalkan. jumpa lg..... salam.. :)

No comments: