Saturday, January 8, 2011

KeHaDiRaN MiNaH NgOknGeK DaLaM 2011

salam 2 all
buka ja tahun baru mesti ada punya citer2 baru yg muncul, sama la jugak dengan aku yang ada citer baru bagi korang yang sudi lepak2 dekat blog aku nih. cite aku bagi entry kali ni agak2 jiwang tapi xda la tahap gaban dan ntah apa2 lagi. tahun baru 2011 kali ni aku sambut dengan kehadiran insan baru yg sebelum ni aku xpenah kenal ataupun jumpa. makhluk yg aku nk citer ni aku bagi nama minah ngokngek(bukan nama sebenar). kemunculan minah ngokngek tahun 2011 ibarat plaster luka bagi aku sebab tahun 2010 aku rasakan begitu celaka tapi celaka bukan disebabkan cinta. so, happy la sebab minah ngongek ni jenis gila-gila jugak.. sporting pun ada jugak... dia jugak merangkap mangsa usikkan, sakat2, merangkap tempat aku mengata hehehe.... susah gak la nak jumpa org yg macam minak ngongek ni... comel pun comel gak... ala2 kucing parsi gitu... kikiki (minah ngongek jangan marah ek kalo da baca entry ni....) comel la....(minah ngokngek mesti perasan giler kalo aku cakap camni) >_<



-minah ngokngek yang aku maksudkan-

2 comments:

muna nabila said...

sapa weh minah ngokngek???~

peknga sedap said...

yang kat dalam pic tu...